WELCOME TO MY BLOG...

Saturday, September 9, 2017

BARU BUKA

assalamualaikum...

hari ini baru buka balik blog..lama sudah tinggal..
jadi, dalam blog ini saya akan jadikan tempat luahan saya, bukan semata-mata untuk dipaparkan tetapi untuk berkongsi perjalanan hidup saya..

sekarang saya baru masuk semester pertama tahun kedua di kolej saya dengan course yang sama iaitu Bachelor of IT. so, balance lagi 2 tahun setengah. bila saya sudah melangkah ke semester ini, apabila sy pandang ke bellakang, sudah banyak laluan yang sy lalui dan rintangan yang sy harungi dari pelbagai aspek.

aspek-aspeknya adalah :
   - keluarga
   - keadaan persekitaran
   - diri sendiri
   - percintaan

hurm..pelik kan, tp tu lah kenyataannya..kehidupan setiap hambaNya adalah berbeza..walau dikatakan " saya faham keadaan awk", walhal xpn sbb penerimaan rasa tu berbeza..

so, jangan kita mudah menghukum, tp nilai lah dalam diam sbb lama kelamaan kita akan tahu mana yang benar dan mana yang salah..

No comments:

Post a Comment